تغذیهرژیم لاغری

معرفی گرانولا ورزشی درین کام

Introducing sports granola

افرادی که ورزش می کنند چه حرفه ای و غیر حرفه ای به تغذیه خود اهمیت ویزه ای می دهند همین باعث می شود که گرانوالی ورزشی برای آنها از جمله انتخاب های ویزه ای باشد.

یک تغذیه مفید برای بدن هنگام ورزش از مواد طبیعی و ارگانیک با منابع انرژی کنترل شده می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای اهالی ورزش محسوب شود

واحد تحقیقات و پژوهش مجموعه درین کام با حساسیت ویژه ای مواد و خوراکی های موثر برای ورزشکاران را انتخاب کرده است تا انتخاب این محصول به نسبت دیگر گرانولا های موجود در بازار تفاوت واضحی داشته باشد

حال در ادامه می خواهیم شما را با مواد داخل این میان وعده آشنا کنیم

محتویات گرانولا ورزشی پرو پلاس

گرانولا ورزشی- پروپلاس یک صبحانه و میان وعده سالم و خوشمزه برای ورزشکاران است  برای آشنایی شما با محتویات داخل آن باید بگویم که شامل

  1. جو دوسر پرک تفت داده شده
  2. شیرین‌کننده‌های طبیعی (مانند شیره خرما و انگور)
  3. کنجد
  4. دانه چیا
  5. بادام زمینی

می باشد که با آلبومین (پروتئین طبیعی تخم مرغ سفید)، پروتئین تغلیظ شده آب‌پنیر (پروتئین‌های محلول شیر) و گلوتامین غنی شده است.

اگر بخواهیم از میزان مواد عالی داخل گرانولای ورزشی- پرو پلاس به صورت علمی برای شما بگویم باید بدانید که سرشار از پروتئین (18.6 %)، فیبر رژیمی (10.7 %)، مواد معدنی (آهن، منیزیم، روی، مس، سلنیوم)، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E است.

جو دوسر پرک، شیره خرما، بادام زمینی، کنجد قهوه‌ای، دانه چیا، آلبومین، پروتئین تغلیظ شده شیر (بدون لاکتوز و غنی شده با گلوتامین)، پودر وانیل

گرانولا ورزشی

اهمیت مصرف گرانولا برای ورزشکاران

بعد از تمرین عضلات شما نیاز به ریکاوری دارند. سه عنصر سازنده بازیابی بهینه عبارتند از:

کربوهیدرات برای شارژ عضلات برای تمرین بعدی پروتئین یا پروتئین برای بازیابی عضلات از تمرین قبلی آنتی اکسیدان هایی برای خنثی کردن «رادیکال های آزاد» که در حین ورزش آزاد می شوند و مانع ریکاوری عضلات می شوند

عضلات روی کربوهیدرات ها کار می کنند! و برای اینکه به درستی تمرین کنید، باید سوخت مناسب را در بدن خود فعال کنید به همین دلیل است که ما در مجموعه درین کام گرانولای ورزشی را به شما پیشنهاد می کنیم تا کربوهیدرات ها نقش اصلی را در این فرایند ایفا کنند.

پس از ماهها تحقیق و مخلوط کردن مواد مختلف با دستور دقیق مهندسین صنایع غذایی و همچنین بازخوردی که از  ورزشکاران در مورد ترد بودن، طعم و بافت محصول بدست اوردیم سرانجام توانستیم گرانولا ورزشی تولید کنیم

یک گرانولای ورزشی ترد خوشمزه با ارزش غذایی مناسب برای عملکرد ورزشی شما!

اگر قصد خرید دارید می توانید گرانولا ورزشی دیجی کالا تهیه کنید

گرانولا ورزشی دیجی کالا

گرانولا ورزشی با شیر سرد یا گرم

اگر در این فکر هستید که گرانولا را با چی بخوریم  پیشنهاد ما مقاله ای که در سایت وجود دارد و به طور کامل این مورد را توضیح داده ایم اما در این مقاله در مورد گرونا ورزشی درین کام و اینکه با چه ماده های غذایی ورژشکارن می توانند آن را مصرف کنند تا از طعم ان لذت بیشتری ببرند سخن می گویم

ما پیشنهاد می کنیم برای صبحانه این ماده غذایی را می توانید با یک لیوان شیر سرد یا گرم مخلوط کنید و میل کنید. همچنین میتوانید با یک لیوان شیر بر روی حرارت قرار دهید

همزمان هم بزنید به مدت پنج تا هفت دقیقه تا کمی حرارت ببیند و شکلی شبیه حلیم پیدا کند. سپس از مقداری دانه کنجد و برش هایی از میوه های فصل برای تزئین روی آن استفاده کنید و میل کنید

بهترین حالت برای مصرف برای صبحانه همراه با شیر است. همچنین میتوانید مانند املت با تخم مرغ مخلوط کنید و مصرف کنید. طرز تهیه کاملا بسته با ذائقه فرد است

گرانولا ورزشی- پرو وگان

گرانولا ورزشی– پرو وگان یک صبحانه و میان وعده سالم و خوشمزه برای ورزشکاران و افراد دارای رژیم گیاه‌خواری است که شامل جو دوسر پرک تفت داده شده، شیرین کننده‌های طبیعی (مانند شیره خرما و انگور)، دانه‌های آجیلی و بادام زمینی است که شیر سویا (حاوی امگا 3 و امگا 6 و غیر تراریخته) غنی شده است. گرانولای ورزشی- پرو وگان سرشار از پروتئین (4/18 %)، فیبر رژیمی (110 %)، مواد معدنی (آهن، منیزیم، روی، مس، سلنیوم)، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E است.

ترکیبات:

جو دوسر پرک، شیره خرما، بادام زمینی، مغز دانه کدو، کنجد قهوه‌ای، دانه چیا، شیر سویا (غنی شده با اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، غیر تراریخته) ، پودر وانیل

اطلاعات آلرژی زا: حاوی بادام زمینی و کنجد.

هشدار: جودو سر و سایر مواد تشکیل دهنده محصول به طور طبیعی فاقد گلوتن هستند اما ممکن است در طول فرآوری به گلوتن آلوده شوند.

روش‌های مصرف:

تهیه آسان و سریع: ترکیب کردن 4 قاشق غذاخوری گرانولای ورزشی (30 گرم) را با 125 میلی‌لیتر شیر یا ماست (میوه ای)

میان وعده: مصرف مستقیم این گرانولا به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه

بیشتر بخوانید  نقش تغذیه در سلامتی بدن

به عنوان یک ماده اولیه سالم: به عنوان یک ماده اولیه سالم در تهیه انواع شیرینی، محصولات نانوایی و دسرها.

بهترین زمان مصرف: 1-2 ساعت قبل از ورزش

پروتئین: 16٪                       فیبر: 11%

غیر تراریخته

گرانولا در تغذیه ورزشکاران

تغذیه ورزشکاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نامناسب بودن آن نه تنها به بدن ورزشکار، بلکه بر عملکرد و نتایج ورزش هم لطمه وارد می‌کند.

طبیعی است که هر چه مدت و شدت فعالیت‌های ورزشی بیشتر باشد بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد و این انرژی باید از رژیم غذایی روزانه تأمین کند.

بین یک اندام ورزیده و متناسب و با یک برنامه غذایی ورزشی صحیح رابطه مستقیم وجود دارد.

کربوهیدرات ها بهترین سوخت در رژیم غذایی ورزشکاران هستند، کربوهیدرات‌ها در مقایسه با چربی‌ها و پروتئین‌ها برای تولید انرژی به اکسیژن کمتری نیاز دارند و در صورتی که به اندازه ی کافی از مصرف شوند، ورزشکار قادر خواهد بود با شدت بیشتری ورزش کند. در این راستا گرانولا انرژی درین‌کام می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

گرانولا ورزشی

گرانولا ورزشی- انرژی یک صبحانه و میان وعده سالم

گرانولا ورزشی- انرژی یک صبحانه و میان وعده سالم و خوشمزه برای ورزشکاران و افراد دارای رژیم گیاه‌خواری است که شامل جو دوسر پرک تفت داده شده، شیرین کننده‌های طبیعی (مانند شیره خرما و انگور)، عصاره مالت و کشمش و کنجد، دانه کدو و آفتابگردان است.

گرانولای ورزشی- انرژی سرشار از انرژي، پروتئین، فیبر رژیمی، ترکیبات فنلی، مواد معدنی (آهن، منیزیم، روی، مس، سلنیوم)، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E است.

مالت به دلیل داشتن گلیکوژن توانایی حین ورزش و آمادگی جهت تمرین‌های آینده را افزایش می‌دهد. مالت دارای انواع ویتامینB ، اسید فولیک، نیاسین، ویتامینC ، ریبوفلاوین و غیره است که این ویتامین‌ها برای انواع مختلفی از فرآیندهای بدن ورزشکار ضروری است.

دارای آنتی اکسیدان‌های کاروتنوئید و توکوفرول است. به بهبود ظاهر و سلامتی پوست و مو ورزشکار کمک می‌کند. منبع غنی از اسیدهای آمینه (رشد و ترمیم ماهیچه‌ها) کمک می‌کند.

سلامتی استخوان‌ها با مصرف مالت بهبود می‌یابد که به دلیل داشتن منیزیم، کلسیم و فسفر است. مالت کربوهیدرات مورد نیاز ورزشکاران را نیز تأمین می‌کند.

همان طور که ملاحظه کردید مالت دارای خواص اعجاب انگیز بسیاری است اما ورزشکاران بایستی توجه داشته باشند که از مالت به عنوان مکمل استفاده کنند و نه آن که به طور کامل آن را با تمامی وعده‌های غذایی جایگزین کنند. در گرانولا ورزشی انرژی این ماده به عنوان مکمل به فرمولاسیون اضافه شده است.

پروتئین ماده‌ی غذایی دیگری است که در رژیم غذایی ورزشکاران نقش مهمی دارد و به عضله‌سازی کمک می‌کند.

گرانولا ورزشی- پروپلاس یک صبحانه و میان وعده سالم و خوشمزه برای ورزشکاران است که شامل

  • جو دوسر پرک تفت داده شده،
  • شیرین‌کننده‌های طبیعی (مانند شیره خرما و انگور)
  • کنجد
  • دانه چیا
  • بادام زمینی

است که با آلبومین (پروتئین طبیعی تخم مرغ سفید)، پروتئین آب‌پنیر و گلوتامین غنی شده است.

حفظ متابولیسم با گرانولا مناسب ورزشکاران

گرانولای ورزشی- پرو پلاس سرشار از پروتئین (6/18 %)، فیبر رژیمی (7/10 %)، مواد معدنی (آهن، منیزیم، روی، مس، سلنیوم)، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E است. مصرف پروتئین وی در برنامه غذایی ورزشکاران باعث افزایش تورده عضلانی بدن، کاهش چربی‌های بدن، افزایش قدرت ایمنی می‌گردد

مکمل گلوتامین در بین ورزشکاران و بخصوص بدنسازان بطور رایج برای حفظ توده عضلانی و جلوگیری از کاهش توده عضلانی در فواصل بین دوره های تمرینی مصرف میشود.

اگر رژیم غذایی شما وگان است. درین کام برای ورزشکاران وگان نیز فرمولاسیون ویژه‌ای را در نظر گرفته است.  گرانولا ورزشی- پرو وگان برای ورزشکاران و افراد دارای رژیم گیاه‌خواری طراحی شده که شامل جو دوسر پرک تفت داده شده، شیرین کننده‌های طبیعی (مانند شیره خرما و انگور)، دانه‌های آجیلی و بادام زمینی است که  باشیر سویا (حاوی امگا 3 و امگا 6 و غیر تراریخته) غنی شده است.

همچنین  متابولیسم یکی از فاکتورهایی است که برای کنترل وزن و حفظ بافت عضلانی موثر است. ورزشکاران و بدنسازان برای حفظ تناست اندام و ایجاد بافت عضلانی نیاز به کنترل متابولسیم خود دارند.

از متابولیسم تحت عنوان سوخت و ساز بدن هم یاد می‌شود.

افزایش متابولیسم باعث کاهش وزن بدن می‌شود و بالعکس؛ کاهش متابولیسم باعث افزایش وزن بدن می‌شود.

بنابراین متابولیسم بر روی تناسب اندام، اثر مستقیم دارد. گرانولای متا برای بهبود سوخت و ساز بدن طراحی شده است که می‌تواند به تناسب اندام و کاهش وزن بیش‌تر کمک کند.

گرانولا ورزشی- متا شامل جو دوسرپرک تفت داده شده، شیرین کننده‌های طبیعی، کنجد سیاه است که با دانه چیا، عصاره جینسینگ، پودر زنجبیل و پروتئین آلبومین است. دانه‌ی چیا، عصاره جینسینگ، زنجبیل و پروتئین آلبومین از مهم‌ترین ترکیباتی هستند که موجب بهبود سوخت و ساز بدن می‌شوند.

پیشنهاد می کنیم حتما گرانولا ورزشی درین کام رو امتحان کنید و در نظرات برای ما بنویسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا