داستان درین کام

Start New Day Together

شرکت درین کام سلامت در سال 1397 با هدف تولید و ارائه محصولاتی خلاق و نوآورانه در صنایع غذایی  متولد شد .

از همان ابتدا مهمترین دغدغه ما به چالش کشیدن وضع موجود و ایجاد تغییر چه از لحاظ بصری و بسته بندی و چه از نظر ترکیب و ساختار بود.

پس از گذشت زمان و با ورود جهان به مسئله غم انگیز پاندمی کرونا و درگیر شدن بسیاری از مردم به این ویروس ، برای همه ی ما لزوم حفظ سلامت بدن و در سایه آن لزوم تغذیه سالم بیش از بیش پررنگ و مشخص گردید ، ماموریت و چرایی درین کام کاملا شکل گرفت و آن ایجاد محصولاتی بر پایه تغذیه سالم به جهت رشد و ارتقاء سلامت سطح عموم جامعه مشخص گردید.

ما با ایجاد تیم های تخصصی در زمینه تغذیه و تغذیه ورزشی و با بررسی محصولات و مقالات و دستاوردهای موجود در جامعه جهانی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در راستای چرایی درین کام که هدفی بسیار ارزشمند برای ما هست گام برداریم . ما همیشه در درین کام بدنبال داشتن ترکیب بزرگتری از خلاقیت و انعطاف پذیری هستیم و سعی کرده ایم رشد و وفاداری و انگیزه را در صدر امور حفظ و گسترش دهیم . ما سعی میکنیم در درین کام شیوه زندگی ارائه بدهیم ، سبکی از زندگی سالم و سلامت محور ، ما تلاش میکنیم سبک زندگی مردم را به سمت محصولات سلامت بنیان سوق دهیم .

درین کام سلامت خود را متعلق به همه جامعه میداند و اعتقاد داریم باید بین افراد پیوند ایجاد کنیم و همه برای ایجاد جامعه سالم گام برداریم ، در درین کام مردم ارزش بالایی نسبت به هرچیزی دارند ، ما اعتقاد داریم اگر مراقب مردم باشیم ، مردم هم از ما مراقبت میکنند . افرادی که با درک واضحی از چرایی و علت کار میکنند کمتر تسلیم میشوند زیرا علت برتر را درک میکنند ، ما بر این اعتقادیم که خلاقیت و ابداع حاصل تلاش است .

سرلوحه ما در درین کام این است " کاری که ما انجام میدهیم بهتر از شش ماه قبل است و کاری که شش ماه انجام خواهیم داد بهتر از کاری است که امروز انجام میدهیم ، ما با حسی از چرایی ، برای انگیزه دادن و الهام بخشیدن به مردم بر سرکار خویش حاضر میشویم تا آنها نیز کاری را انجام دهند که الهام بخش خویش و همه هست  . هدف ما یافتن مشتریانی است که اعتقاد ما را باور داشته و در کنار هم تلاش میکنیم تا همه بتوانیم موفق باشیم ، همه ی ما برای رسیدن به هدف والا که آن سلامت عمومی جامعه با تغذیه سالم هست شانه به شانه درکنار شما هستیم و این مسیری است که برای رسیدن به آن تلاش میکنیم"

آرزوی ما ایجاد جامعه ایی سالم در کنار هم دیگر هست و برای رسیدن به این مهم  خودمان و وضع موجود را به چالش میکشیم

باعث افتخار ما هست که نقطه نظرات شما را در خصوص اهداف درین کام جویا شویم و شما هم ما را با ارسال ایمیل ، پیام و یا تماس تلفنی در تکمیل و ارتقاء اهداف یاری رسانید

02140773012

info@dorrinkam.ir

dorrinkam@gmail.com